Bolsward Digitaal

Werk onder hevige uitvoering: "Het nieuwe winkelen" meets CityMarketing 2.0!

In 2013 zijn we door de Stichting Bolsward Digitaal uitgenodigd om binnen een totaalconcept Bolsward online op de kaart te zetten. En dat hebben we gedaan. Letterlijk. Het resultaat werd "Mabs", een persoonlijke online "City & Shopping"-gids. Mabs vertelt bezoekers én inwoners alles over de bedrijvigheid in een gebied, wat er precies wanneer te zien en te beleven is, en houdt ze tegelijkertijd altijd op de hoogte van de leukste acties en aanbiedingen. Het concept bestaat uit een online platform en wordt ondersteund met een aparte mobiele app die voor zowel iOS als Android beschikbaar is.

Met Mabs bieden we (winkel-)centra, stads- en dorpskernen een praktische en betaalbare totaaloplossing voor een verbeterde en eigentijdse online beleving. Een volledig geïntegreerd marketing en informatieplatform waarover onze klanten zelf de regie voeren. Mabs onderscheidt zich van andere oplossingen door haar eenvoud, compleetheid, integratie met bestaande initiatieven en diversiteit qua doelgroepen. En omdat we als geen ander begrippen als ontzorgen en "Content Is King" begrijpen, helpt Mabs onze klanten aan alle kanten door zelf content aan te leveren en deze volautomatisch actueel te houden. Turnkey met hoofdletter T!

Lees meer over Mabs op onze speciale website op mabsonline.nl, of bezoek Bolsward Digitaal om het platform in werkende actie te zien.

Meer weten?

Wij vertellen graag meer over ons werk. Bel, mail, of bezoek ons kantoor aan de Kraneweg in Groningen.

050 579 18 00  //  info@aspin.nl

 

Het koop- en winkelgedrag verandert de komende jaren ingrijpend als gevolg van drie trends die steeds meer met elkaar samensmelten: mobiel, sociaal en lokaal.

Bron: "Het nieuwe winkelen" van HBD

Het Internet speelt een steeds grotere rol in oriƫntatie en aankoop van producten en diensten voor de hedendaagse consument. Winkeliers zijn bezorgd over lege winkelstraten en moeten blijven innoveren en een echte winkelbeleving bieden.

Bron: "Multichannel Monitor 2011" van Blauw Research

De retail is voortdurend aan verandering onderhevig. In de komende jaren zal een aantal vaste waarden definitief veranderen. Hoe handel je er als retailer dan naar? Nu, op dit moment. Want wachten is er niet bij!

Bron: "Retail 2020" van CBW-Mitex

copyright © 2019 Aspin internet solutions B.V., Groningen • KvK 020 57 697